Actuació de Joe Fields & The Folkytonks pel CFA Mollerussa

En Joe Fields, nom artístic d’en Josep Ponsà, va actuar el dimarts al Teatre l’Amistat de Mollerussa. Escriu cançons majoritàriament en anglès, però també en català. Les interpreta juntament amb la seva banda i va ser escollit a Texas millor cantautor de country el passat octubre.

Ens va presentar el seu primer àlbum i ens va introduir algunes cançons del segon. Apart d’una gran qualitat artística, en Joe és agraït, genuí i senzill i li desitgem un gran futur en el món de la música.

Dins de les activitats de Nadal es va fer un dinar intercultural on l’alumnat del centre va compartir menjars de diferents països del món.

Tant el professorat com l’alumnat de l’escola d’adults van gaudir molt del concert, tot escoltant, cantant i ballant les cançons que havien treballat a les classes d’anglès, català i literatura.