Oferta formativa CFA Martí i Pol

ARA ÉS UN BON MOMENT PER FORMAR-TE!

Tenim matrícula viva tot l’any!!!

El Centre de Formació d’Adults de Manlleu ofereix formació de diferents nivells i competències per a majors de 18 anys. Acosta’t al CFA Martí i Pol i informa-te’n!

Contacta’ns per telèfon al 93.850.65.00 o per correu cfamartipolmanlleu@xtec.cat

I ompliu el següent formulari per fer la reserva de plaça

FORMULARI

HORARI d’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Matins Tardes
Dilluns 15:30-16:30
Dimarts 09:30-11:00 15:30-16:30
Dimecres 09:30-11:00 15:30-16:30
Dijous 09:30-11:00 15:30-16:30
Divendres 09:30-11:00

Itinerari Sant Jordi

Avui, dia de Sant Jordi, amb l’alumnat de Competic Inicial i Competic 1 hem fet una ruta per Manlleu visitant llocs singulars (Mercat Municipal, Església de Sant Pau, Plaça de Dalt Vila, Ajuntament, ….) i les parades de llibres i Roses a la Plaça Fra… Llegeix més»

A day in the museum

The English students have visited the Museu del ter as the end of the second term.
We did a very interesting visit in English
Thank you very much, Jordi for your predisposition. You are a great guide!!!
  Llegeix més»

Esmorzar de final de curs

Avui l’alumnat d’Instrumental hem acomiadat el curs amb un bon esmorzar tradicional marroquí!!
Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible!!🥳👏🏻👏🏻🤩

Final de curs COMPETIC 1

La setmana passada l’alumnat de competic 1 va acabar el seu projecte per a la certificació de la competència digital d’educació d’adults.
Des del mes de setembre han estat realitzant presencialment al CFA Martí i Pol diverses activitats relacionades amb les diferents competències digitals.
Moltes felicitats per… Llegeix més»

Fem sabó!

Arribem a la recta final del centre d’interès “Cuidem el planeta Terra” del grup d’Instrumental amb una proposta molt útil.
Hem preparat sabó d’oli d’oliva reciclat 🧼 seguint aquesta recepta:
3 L d’oli d’oliva usat
3 L d’aigua
500 g de sosa càustica
Pels motlles hem reutilitzat envasos 🧃i així tanquem… Llegeix més»

Fira Inter CFA

Avui hem sigut presents a la Fira de Centres de Formació d’Adults del Baix Llobregat, un espai per compartir experiències i agafar noves idees per seguir millorant i innovant en la formació al llarg de la vida.
Una gran iniciativa que esperem que segueixi els pròxims… Llegeix més»

Manlleu Educa – segon programa

Avui, dimecres 31 de maig, una representació dels alumnes de GES han anat a Ràdio Manlleu a gravar el segon programa de Manlleu Educa. Com ja us havíem explicat, Manlleu Educa és una iniciativa per fomentar la ràdio a les escoles i totes aquelles entitats… Llegeix més»

Últims assajos!

L’alumnat de GES està cursant des de principi de curs una assignatura optativa de teatre. Durant les sessions, hem treballat diferents elements teatrals que ens han permès jugar, explorar i descobrir noves maneres de comunicar-nos.
Ara que ja estem al tercer trimestre i s’apropa la recta… Llegeix més»