Taller d’economia

El passat dijous 12 de gener vam fer un taller d’economia amb els alumnes de CAM, obert a la resta d’alumnes del CFA La Selva.
En aquest taller anomenat l’Economia del teu dia a dia, vam aprendre a diferenciar entre els ingressos fixos, variables i els extraordinaris. També entre les despeses fixes necessàries, les variables necessàries i les discrecionals.
Vam veure la necessitat de fer un pressupost mensual per tal de poder calcular el nostre fons d’emergència i veure opcions per a reduir les nostres despeses i poder arribar a final de mes sense maldecaps.
Vam desgranar al detall una nòmina i vam entendre la diferència entre salari brut i salari net, important per quan busquem feina!
Per acabar vam veure els diferents tipos d’impostos que paguem i van sorgir molts de dubtes que vam poder resoldre amb el Delfí.

Us animem a venir al proper taller d’economia el dia 9 de febrer a les 18:30h. Aquesta vegada parlarem sobre com endeutar-te amb seny.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *