BONES FESTES

Des de l’escola i esperant un millor 2021 us desitgem unes bones festes plenes de salut i serenitat. Cuideu-vos, cuidem-nos!!

PRESENTACIÓ GARAGE LAB

Benvolguda Comunitat Educativa,

Ens fa molta il·lusió presentar-vos un nou  projecte! #GARAGELAB!

És un regal de reis per avançat! Tenim moltes ganes de començar a canviar i treballar des del centre sota uns altres paràmetres dintre de l’Educació d’Adults. A partir d’ara, a la nostra escola, paraules com ABP, DESIGN THINKING, TALLADORA LÀSER, VINIL, 3D,INGLETADORA, APP MÒBILS, ARDUINO, APPINVENTOR, FUSTES, CARGOLS, seran paraules que formaran part del nostre dia a dia.

Aquí teniu un petit vídeo explicatiu per mostrar-vos que volem fer i com ho volem treballar dintre d’aquest projecte que té una durada de 3 anys (2020-23) però que ha vingut per quedar-se durant molts anys més.

SOM-HI!!

Aparcament de patinets

Classe de GESO 2 Matí

NOVES MESURES COVID 1er TRIMESTRE

El nou requeriment del govern de la Generalitat demana que les escoles s’adeqüin a la nova realitat per tal d’intentar reduir al màxim la mobilitat i presencialitat al centre educatiu tot assegurant el ple dret a l’educació. Així doncs, hem pres algunes mesures dintre del nostre centre recollides en el nostre pla específic de reobertura. El criteri utilitzat ha estat sempre el d’assegurar l’educació com a DRET FONAMENTAL de les persones prioritzant l’alumnat amb necessitats educatives per manca de connectivitat o de competències digitals.

Al setembre es va omplir un formulari per tal de veure la nostra realitat en cas d’un futur confinament o adaptació a noves situacions i, després de revisar i valorar les dades, l’equip docent del centre ha arribat a les següents conclusions generals:

• Els ensenyaments reglats i de proves del centre mantindran la presencialitat al 100%: FORMACIÓ INSTRUMENTAL, GES, CFGM, CFGS, M-25
  • Les llengües vehiculars mantindran la presencialitat al 100%: CATALÀ I CASTELLÀ.
  • Els ensenyaments transprofessionals redueixen la presencialitat al 50% en funció dels grups, en un ensenyament híbrid: COMPETIC, LLENGUA ANGLESA I FRANCESA.

Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a mitjançant la plataforma (classroom) o podeu trucar a la secretaria del centre en el seu horari habitual.

LLISTAT DE GRUPS AFECTATS I CALENDARI 1er TRIMESTRE

14  DES

9-23 NOV

GarageLab

L’escola CFA Arquitecte Jujol comença el curs engrescada amb la nostra nova participació en el projecte GarageLab, pel qual hem signat un conveni per 3 anys, amb una dotació de 16.000€. Aquí podeu veure la relació dels 10 centres escollits. Es tracta d’un projecte de la Fundació Orange i la Fundació Comença per Educar dirigit a aquells joves que estan en camí de quedar-se fora del sistema educatiu. El nostre objectiu és motivar el jovent en risc d’exclusió social cap a l’aprenentatge tot potenciant les seves competències. Per tal d’aconseguir-ho ens han proposat transformar un aula en un GarageLab.

Un Garagelab és un laboratori de disseny creatiu i fabricació digital equipat amb tot el material necessari, on també és fonamental el paper de l’equip docent que ha d’implicar-se en l’ús de metodologies d’ensenyament-aprenentatge innovadores i actives com el “Design Thinking”, basades en projectes amb component digital.

CALENARI PROVES LLIURES NOVEMBRE 2020