ART I CIÈNCIA AL MNAC

El dia 22 de maig l’alumnat de GES va anar a visitar el museu d’art de Catalunya amb l’objectiu d’aprendre diverses coses sobre les tècniques de conservació i el percentatge d’obres ocultes, exposades i cedides per altres museus.
Ens va rebre un educador i vam fer… Llegeix més»

XERRADA SEGURETAT A INTERNET

El proper dimarts 4 de juny a les 10 hores els mossos d’esquadra vindran a l’escola per a parlar i donar consells sobre la seguretat a Internet.
La xerrada serà a l’edifici del Gornal, al centre cívic del barri del Gornal.

EXPERIÈNCIA RADIOFÒNICA

Enguany el tema transversal és “La llengua de casa” i és per aquest motiu els grups d’Instrumental 4, Ges1 i Ges 2 han participat en una experiència radiofònica a l’entitat Torre Barrina de L’Hospitalet. L’activitat ha consistit en la lectura del conte “La revolució vertical… Llegeix més»

CELEBRACIÓ SANT JORDI 2024

El dilluns 22 d’abril a les 18 hores a l’edifici del Gornal fem l’acte de celebració de Sant Jordi. Vindrà a l’escola l’escriptora Elisenda Solsona, es llegiran els textos seleccionats del concurs i es lliuraran els premis literaris i de fotografia.
Us hi esperem!

NOVA PROPOSTA CLUB DE LECTURA

Des del club de lectura us informem de la nova novel·la proposada aquest 3r trimestre. Es titula “Materials de construcció” de l’autora Eider Rodríguez. El podeu trobar també en castellà.
Esteu convidats a participar a la lectura del llibre i a la posterior trobada literària.
Totes les… Llegeix més»

CONCURS DE SANT JORDI

Com cada any, per Sant Jordi, a l’escola fem un concurs literari i un altre de fotografies.
El tema d’enguany del concurs literari és “La meva paraula favorita”. Podeu fer escrits en prosa o poesia i en castellà o català  i els podeu enviar per correu… Llegeix més»

VÍDEO I FOTOS EXCURSIÓ A REUS

Aquí us deixem algunes fotos de la sortida a Reus. També pengem un vídeo realitzat per l’Ana María García. Vam poder gaudir molt de la visita Modernista i vam descobrir alguns dels magnífics racons com l’Institut Pere Mata i el Museu Gaudí. Gràcies per acompanyar-nos… Llegeix més»