Transformem activitats amb la ILEC

La nostre escola ha participat en un projecte triennal d’impuls a la lectura, ILEC, que va començar al curs 2017-2018 i que culminava en aquest 2019-2020. Aquest projecte ha estat una oportunitat per treballar d’una altra manera, per reflexionar sobre la nostra tasca a l’aula i com es podria millorar.

Hem après a planificar activitats relacionades amb el  procés lector, que després hem traslladat a altres àmbits, tenint molt clar quin és l’objectiu, quins seran els passos que farem per arribar-hi, donant unes pautes i ajudes depenent del nivell i les capacitats dels alumnes, per a que tothom sigui capaç de resoldre amb èxit la tasca demanada.

Aquí teniu alguns exemples, fets en ple confinament, que representen com la ILEC ha contribuït a millorar i a transformar activitats que ja fèiem a l’aula: