Castayanda 19-20

Som escola + sostenible des del curs 09-10 . El 31 d’octubre d’enguany hem celebrat la festa d’inauguració del 2n projecte triennal 19-22.

Aquesta festa l’hem anomenat SEMBREM EL FUTUR perquè:

• Hem plantat 6 arbres: llimoner, pruner, pomera, alvocat, noguera i cirerer, que acompanyaran l’olivera d’Escola + Sostenible que vam plantar el primer curs.
  • Hem realitzat el taller Diverango, que consisteix en l’elaboració d’unes boles que combinen una selecció científicament estudiada de llavors autòctones, argila i altres elements que facilita enormement la germinació i el creixement de les plantes. Aquestes boletes ens les emportem i les  llencem als jardins o testos sense treballar la terra ni utilitzar cap producte químic.

És una manera divertida, fàcil i sostenible d’omplir de vida l’entorn, a més augmentem la biodiversitat autòctona del nostre entorn respectant la Natura.

• El mateix dia vam celebrar la Castanyada, amb 40 kg de castanyes, i la festa de Halloween, amb una lectura dramatitzada de Contes de Por i un taller de “Terrífica” caracterització.
  • Vam convidar els dos grups de 6é de l’escola Taxonera.
  • Va ser la Primera festa de cohesió del centre i va resultat molt acollidora i participativa, malgrat era un dia amb convocatòria de vaga d’estudiants de secundària.