Eròtica: Sexualitat més enllà del gènere

Dins el marc de les activitats programades per treballar el 25 N, l’escola ha programat un taller amb col·laboració de BCN Acció Intercutural de l’Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de vida de l’Ajuntament de Barcelona.

El taller proposat Eròtica: Sexualitat més enllà del gènere ha estat tota una sorpresa per a les alumnes que han participat de manera activa i han valorat molt positivament el tema tractat i l’enfocament d’aquest. La naturalitat de parlar de manera oberta i sense pudor de la sexualitat, el sexe i l’eròtica els ha ajudat a tenir una altra mirada d’una temàtica que en molts casos ha estat tabú o vergonyosa per a elles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *