Els riscos del consum de l’alcohol

Des de l’escola ens agrada promoure les relacions amb altres professionals del centre, participar en les activitats proposades des d’altres departaments. Donar veu als diferents professionals és una de les fites de la  nostra programació.  Amb l’objectiu de reforçar els coneixements relacionats amb la cura de la salut i aportar de nous, a final del trimestre amb la col·laboració del personal d’infermeria del centre s’han programat dues xerrades, una de matí i una altra de tarda per parlar sobre els riscos del consum d’alcohol. Durant la xerrada les alumnes van reflexionar sobre els greus efectes de l’alcohol i del tabac i com aquests promouen comportaments agressius en les persones. A més, les practicants van proposar un joc interactiu a les alumnes.