Activitats AMB

El dia 2 de novembre vam rebre la visita de dinamitzadores de l’AMB. Es van programar dos tallers diferents, tots dos en relació a la sostenibilitat i el medi ambient.

Al matí es va fer el taller: Residus: Què hi ha després del contenidor. Les alumnes van poder participar i conèixer la importància del reciclatge, quin és el cicle que segueixen els materials de rebuig quan es deixen als contenidors. La separació dels residus  com s’ha de fer i a quins els contenidors.

A la tarda, el títol del taller: Experimentem el canvi anava adreçat a  parlar i reflexionar sobre el canvi climàtic. Des de l’experimentació les alumnes es fan preguntes, reflexionen i arriben a conclusions pròpies al voltant del canvi climàtic

El grau de satisfacció de les alumnes vers aquests tallers és sempre molt alt i sempre sempre s’agraeix les col·laboracions amb entitats externes.