21 de febrer – Dia Internacional de la Llengua Materna

A l’aula s’ha treballat el coneixement de les diferents variants lingüístiques de les nostres alumnes. I, com la llengua és un factor lligat a les arrels culturals de cadascuna. S’ha parlat de l’enriquiment que representa aquest coneixement. En el nostre Projecte el factor multicultural i la importància del respecte a la diversitat de cadascuna de les alumnes són objectius que estan presents en el nostre dia a dia. Des de les aules s’ha treballat de manera diversa i s’han fet diferents enfocaments: Xerrades, videofòrums, lectures de documents, reflexions, etc. S’ha de dir que el resultat sempre és satisfactori i la resposta de les nostres alumnes, gratificant.