19O: Dia mundial contra el càncer de mama

Benvolgudes!

Amb motiu del Dia mundial contra el càncer de mama al CFA hem volgut treballar com ens afecta, especialment a les dones, aquesta malaltia.

A classe s’han tractat temes com la detecció i símptomes, el tractament, l’acompanyament de les persones que el pateixen, la reproducció i fertilitat femenines, etc. A més, les alumnes de FI3 i FI4 han elaborat uns murals on poder veure tota la informació relacionada amb aquest dia.

Les alumnes de FI4 han realitzat un projecte que les ha portades a diferents punts, unes d’elles a cercar i exposar informació sobre els diferents tipus que existeixen i els seus tractaments, i les altres han entrevistat i cercat com afecta aquest tipus de càncer a la població vulnerable.

Us en deixem un tastet.