Prepara’t per al curs 2023-2024!

Ja podeu informar-vos dels cursos que impartirem el pròxim curs 2023-2024! Truqueu al 93-574 05 10 o apropeu-vos a la nostra escola al Carrer Garcia Nieto, 1 (antic edifici d’Els Aigüerols) de 10 a 13 hores, de dilluns a divendres, o de 16 a 19 hores, de dilluns a dijous. Us farem una atenció personalitzada per veure quin ensenyament/ nivell s’adapta a les vostres necessitats. Tots els nostres cursos us permeten obtenir certificat oficial de l’ensenyament i nivell cursat.

• Informàtica (Competic Inicial, I, II i III). Són cursos equivalents a les certificacions ACTIC bàsic, mitjà i avançat.
  • Anglès (nivells I, II i III). Aquests cursos donen els certificats A1 i A2 corresponents al MECR.
  • Francès (nivells I, II i III). Aquests cursos permeten obtenir els certificats A1 i A2 corresponents al MECR.
  • Català (nivells I i II). Aquests cursos certifiquen el nivell A1 i A2 corresponents al MECR.
  • Castellà (nivells I i II). Aquests cursos certifiquen el nivell A1 i A2 corresponents al MECR.
  • Instrumental (nivells I i II) Alfabetització: lectoescriptura i neolectors. En acabar, s’obté certificat d’ensenyaments bàsic primer cicle.
  • Graduat Escolar (GES – Graduat en educació secundària). Obtenció del títol equivalent a l’ESO per a majors de 18 anys.
  • Curs PACFGS. Et preparem durant un curs per superar les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior. El nostre certificat pot sumar entre un i dos punts a l’examen oficial.

Preinscripció fins al 28 de juny!!