Llistes d’admesos per al curs 2020-2021

A les següents llistes trobareu els admesos i exclosos (llista d’espera) resultants de la preinscripció que es va dur a terme durant el passat mes de juny. Cliqueu a sobre de cadascuna de les llistes que vulgueu consultar:

• Llista d’alumnes admesos i les activitats assignades. Aquesta llista està ordenada alfabèticament considerant el primer cognom dels admesos (segones dues lletres del concepte “nom i cognoms”).
  • Llista d’espera. En aquesta llista s’inclouen aquelles persones que van fer la preinscripció, però no han obtingut plaça per superar la demanda el nombre de places disponibles.
Recordeu que si heu obtingut plaça, haureu de trucar al centre per formalitzar la matrícula:
  • Alumnes amb plaça assignada: dies 2, 3, 4, 8 i 9 de setembre de 2020 en horari de secretaria (de dilluns a dijous de 15.30 a 18.00h, i dimecres i divendres de 9.30 a 11h)
  • Alumnes de la llista d’espera: a partir del 14 de setembre de 2020 el personal del centre es posarà en contacte amb vosaltres en cas de tenir places lliures en els ensenyaments que vau sol·licitar.