Inici curs 2017-2018

El passat 19 de setembre es va endegar el curs 2017-2018. Una de les novetats és que des del mes de juliol ja no disposem dels dos mòduls situats al pati de la Granja, l’Ajuntament ens ha cedit l’aula 2 de la Granja i compartirem l’aula 315 a l’Institut Estela Ibèrica. Agraïm la bona disposició i col.laboració a la direcció d’aquest centre.

El centre el formem un total de 375 alumnes aproximadament, set professors/es i una administrativa a mitja jornada.

Desitgem que sigui un bon curs per a tothom i tingueu una bona estada a l’escola,

Endavant i bona feina!!!.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *