Els alumnes de Ges 2 fan un projecte a l’espai SPMakers

Els alumnes de Ges 2 (Graduat en Educació Secundària) han fet un projecte al llarg de 3 sessions de 3 hores cadascuna a l’espai de fabricació digital SPMakers, ubicat a les instal·lacions del CREVE. El projecte s’enmarcava dins els mòduls de Tecnologia i d’Anglès IV.

Els alumnes es van distribuir en quatre grups. Cada grup havia de confeccionar una base en material DM per a un determinat circuit elèctric en sèrie o en paral·lel de piles o de bombetes. Primer van fer un croquis en paper. Després van realitzar el disseny a l’ordinador fent servir el programa informàtic Rhinoceros 5.0. Per últim, van obtenir la base del seu circuit utilitzant una talladora làser.

Els títols i noms dels components dels circuits elèctrics van ser escrits en anglès. A més a més, cada grup va fer una explicació en anglès del seu projecte i la van publicar a la pàgina web www.thingiverse.com. Si entreu a aquesta pàgina i escriviu al buscador la paraula spmakers, podreu veure les explicacions i fotos dels projectes.

L’experiència ha estat molt ben valorada pels alumnes i també pels professors i la tècnica de l’espai SPMakers. Ens agradaria repetir el proper curs amb un nou projecte!

En aquest enllaç també podeu veure les fotos dels projectes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *