ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Aquest curs correspon celebrar eleccions al Consell Escolar. El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres:alumnat, professorat, personal del PAS i representant de l’Ajuntament. Es reuneix un mínim de tres cops al curs. Al nostre centre hi ha quatre representats per part del sector alumnat dels quals enguany correspon renovar dues persones.

En aquest enllaç podeu comprovar el calendari a seguir en aquesta convocatòria.

Animem a tot l’alumnat que presenteu candidatures per tal que no quedin vacants i podeu manifestar la vostra opinió.dins d’aquest òrgan de govern.

Per presentar la vostra candidatura heu de portar una foto mida carnet en horari de secretaria fins el dia 16 de novembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *