Anem al teatre!

No et perdis l’obra “Inestable” dimecres 13 de novembre a les 22.30 en el teatre La Villarroel de Barcelona. Sortirem des del semàfor de la biblioteca a les 21.20 amb l’autocar.

Preu: 15 € per alumnes de l’escola i 20 € per acompanyant. Inscripció oberta fins el 23 d’octubre.

“Una porta que no s’ha tancat, una trucada, un llençol, la humitat en una paret… qualsevol cosa pot ser el detonant de la paranoia d’aquestes dues persones. Tots dos són homes normals, però no poden ocultar les seves tares (…) Ells ho passen fatal però fan que el públic rigui una estona”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *