Llengua anglesa

L’estudi d’aquesta llengua es divideix en tres cursos escolars (del setembre al juny). El primer nivell (anglès I) té una durada de 105 hores, el segon nivell (anglès II) consta de 140 hores i l’últim nivell (anglès III) d’altres 140 hores. El currículum d’aquest ensenyament es detalla a la Resolució ENS/1403/2018 de 21 de juny. En superar el primer curs, l’estudiant obtindrà un certificat d’anglès A1.1. El segon curs té com a objectiu assolir el nivell A1.2. Al final del tercer curs, i en aprovar un examen extern de la Generalitat, l’alumnat obté el certificat del nivell bàsic en llengua anglesa, el qual correspon al nivell A2.2 en el marc europeu de llengües. Aquest certificat dona accés directe al tercer curs de l’Escola Oficial d’Escola.