Vine a la festa de Nadal del CFA Barceloneta

Hola a tots i a totes,

El proper dimarts 19 de desembre, a les 18 h, celebrarem a l’escola la festa de Nadal. Us encoratgem a assistir-hi per compartir una estona tots plegats. Podeu portar alguna cosa per picar i compartir-la amb la resta de la comunitat educativa.

A més, realitzarem el sorteig de les paneres. Si esteu interessats en participar-hi, heu de deixar a consergeria algun producte per a la panera, abans del 14 de desembre, i obtindreu una participació que dipositareu a l’urna el dia de la festa. MOLTA SORT!!

Per últim, us deixem un vídeo realitzat amb la col·laboració de l’alumnat de COMPETIC 2 per fer difusió de la festa.

Ens veiem el proper dia 19 a les 18 de la tarda!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *