OFERTA FORMATIVA CURS 2019/2020

Ensenyaments inicials

Ensenyaments transprofessionals

Lloc: CFA Barceloneta (fes clic aquí per veure el mapa)

DATES PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-20

Del 18 al 25 de juny

Matins de 10 a 12.30 hores

Tardes de 17 a 19.30 hores

Dia 21 de juny

Matí de 10 a 12.30 hores

Per realitzar la preinscripció serà imprescindible un document d’identificació (DNI, NIE o passaport)

Resultats de les eleccions de renovació parcial del Consell Escolar sector alumnat

Després de celebrar-se les eleccions del Consell escolar han estat escollits els següents candidats del sector alumnat:

• Montse Armela estudiant d’ANGLÈS2 tarda: 93 vots
  • Isabel Solasegalès estudiant de COMPETIC1 tarda: 55 vots
  • Eduard Bayer estudiant d’ANGLÈS2 tarda: 46 vots
  • César León estudiant de COMPETIC2 matí: 43 vots

Els següents candidats queden a la llista de suplents:

• Rossend Abella estudiant d’ANGLÈS1 tarda: 40 vots
  • Carme Piquer estudiant d’Instrumental III tarda: 36 vots
  • Josep Valls estudiant d’ANGLÈS1 tarda: 32 vots
  • Enric Bafalluy estudiant de COMPETIC1 matí: 30 vots
  • Esther Anguera estudiant d’ANGLÈS1 vespre: 28 vots

25 de novembre Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

Eleccions al Consell escolar 2018

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En aquest hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: professorat, alumnat, famílies, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Llegir més»