Sortida de GES 2

Visita al Museu d’Història de la Immigració de Catalunya

Els alumnes de GES 2 (segon nivell del Graduat en Educació Secundària) han visitat el Museu d’Història de la Immigració de Catalunya, a Sant Adrià de Besòs, com a complement al mòdul que estan treballant aquest trimestre: Moviments migratoris.

Tant els alumnes com el professor, el Xavi, van recórrer els diferents espais de l’exposició, que inclou l’interior d’un antic vagó de tren de mitjans del segle XX: el Sevillano, un dels trens que agafaven els immigrants i que tenia l’inici de trajecte a l’estació de Santa Justa, a Sevilla.

Un altre espai del museu és l’exposició anomenada Vinyetes migrants, sobre històries dels immigrants al còmic.

A les imatges següents, podeu veure els diferents espais del museu, incloent-hi el Sevillano, i també el guia que va acompanyar els alumnes, el Jordi, que va saber transmetre a la perfecció els aspectes més humans del fenomen migratori. [Cliqueu a les imatges per veure-les més grans.]