Formació instrumental

• Nivell II: 3 setmanals
      • Nivell IV: 2 hores setmanals

• Modalitat:
      • Presencial: Assistència obligatòria, mínim 80%.

• Currículum:
      Cada nivell inclou 3 àrees de coneixement: Àrea de Llengua, Àrea de Matemàtiques i Àrea de Ciències Socials i Naturals i 2 competències transversals.

• Nivell I: En aquest nivell l’aprenentatge es centra en l’adquisició dels mecanismes fonamentals de lectura, escriptura i càlcul, a més de nocions elementals sobre l’entorn social i natural.
      • Nivell II: L’objectiu central és consolidar els mecanismes assolits en el nivell I i adquirir els elements essencials dels coneixements que expliquen l’entorn.
      • Nivell IV: En aquest curs s’amplien els coneixements anteriors fins a assolir els objectius generals del cicle.

• Recursos:
      • Llibres de text, dossiers, materials varis
      • Recursos telemàtics

• Avaluació:
      • Apte / No Apte

• Promoció d’un curs i/o obtenció de certificació
    • En obtenir la qualificació d’apte, permet promocionar al nivell superior. Si s’ha acreditat el nivell IV permet accedir al primer curs de GES.
    • Acreditació del curs mitjançant CERTIFICAT de FORMACIÓ INSTRUMENTAL
    • Un cop finalitzat el curs d’instrumental:

L’alumnat que supera el primer cicle de formació instrumental assoleix un nivell de les dues llengües oficials equivalent al nivell A1 del MECR i pot obtenir la corresponent equivalència de conformitat amb el règim de certificació de coneixements en la matèria.

L’alumnat que supera el segon cicle de formació instrumental assoleix un nivell de les dues llengües oficials equivalent al nivell A2 del MECR i pot obtenir la corresponent equivalència de conformitat amb el règim de certificació de coneixements en la matèria.

.L’alumnat que superi el segon cicle de formació instrumental obtindrà l’equivalència amb el certificat de competència digital de l’educació d’adults del nivell COMPETIC inicial o l’equivalent segons la normativa legal vigent.