orientació acadèmica i laboral

EL PROJECTE GPS AL CFA MONTCADA I REIXAC

Ja fa uns quants cursos que el CFA Montcada i Reixac participa en el projecte GPS, un programa d’orientació educativa i professional que ofereix formació, assessorament i acompanyament als alumnes del centre.

Amb una de les orientadores, els alumnes del curs de preparació a les proves d’accés a Grau Superior resolen dubtes sobre les assignatures específiques, l’entorn IOC, les sortides professionals i com afrontar la prova.

Amb aquest programa, tots els alumnes de GES, accés a Grau Mitjà i Grau Superior tenen l’oportunitat de rebre informació, de la mà de professionals de la pedagogia i l’orientació, sobre els estudis a què podran optar en el futur i les possibles sortides laborals. I durant tot el curs també compten amb sessions formatives i motivacionals per acabar amb èxit els estudis.