Xerrada informativa de Benvinguda a Montcada i Reixac

El passat dimecres 31 de gener, l’alumnat d’Instrumental i Castellà van poder assistir a la primera trobada de benvinguda organitzada per l’Ajuntament de Montcada i Reixac.

Alguns dels temes dels quals es va parlar a la reunió van ser l’obtenció de l’empadronament, de la targeta sanitària, l’escolarització dels infants, quins centres tenen a la seva disposició per aprendre noves llengües o continuar millorant els seus estudis, així com informació d’altres serveis disponibles com Serveis Socials, Espai Can Tauler, Primera acollida entre d’altres.

Un cop acabada la presentació, els i les estudiants van poder preguntar aquelles qüestions i dubtes que varen desitjar.

Així que va ser una experiència positiva per a tots ells i elles.