Visita biblioteca Can Sant Joan

Fa un parell de setmanes alguns grups de l’escola han participat d’unes visites guiades a la Biblioteca Can Sant Joan, on ha pogut veure com s’organitzen els llibres a la biblioteca i saber que poden gaudir d’un carnet d’usuari amb servei de préstec automàtic. Durant la visita també es va comentar que es fan tallers i xerrades tant per a adults com per a nens i nenes.
Tant l’alumnat com el professorat del centre estem molt agraïts per aquesta proposta que se’ns va oferir des de la biblioteca.

]Moltes gràcies!