Visita a la Casa de les Aigües

El passat 13 de novembre, vam anar a visitar la Casa de les Aigües de Montcada i Reixac. És una experiència que havíem realitzat el curs passat amb els alumnes de Català i aquest curs hem volgut presentar-la pels alumnes d’Instrumental 2 matí.

Hem pogut conèixer una mica més d’aquest edifici modernista que per molts alumnes tot i viure molt a prop d’ell, desconeixien la seva història per complet.

Durant la visita vam poder visitar racons emblemàtics de l’edifici així com conèixer de primera mà algunes de les màquines de vapor originals que s’utilitzaven per a l’extracció de l’aigua i que constitueixen una veritable joia del patrimoni industrial català de la ciutat i de Catalunya.