SORTIDA A LA BIBLIOTECA PILARÍN BAYÉS

Després de les vacances de Nadal, cal començar l’any amb propòsits, ganes i energia, per aquest motiu des de la coordinació de llengües, hem fet una sortida a Vic per conèixer tot el que ofereix la Biblioteca Pilarín Bayés, així com els ensenyaments i espai del CFA Montseny.

La biblioteca Pilarín Bayés, ens ha donat l’oportunitat de conèixer una biblioteca nova i moderna, d’inspiració nòrdica, amb espais ben diferenciats, de silenci i de soroll (instrumental), on hi ha un estudi de gravació musical, també hem tingut la sort de veure in situ algunes de les activitats que ofereixen, com el curs de memòria per a gent gran, els tallers de lectura de contes, els esdeveniments organitzats a la sala d’actes, etc. Nosaltres ens hem centrat en l’aula multilingüe, on ens han explicat el funcionament i recurs que tenen per a la gent que vol aprendre alguna llengua, coneixent el material manipulable que fan servir. Abans de marxar, hem tafanejat tots els espais i sobretot alguns dels llibres que la gent dona a la biblioteca i que son de lliure circulació.

Tot seguit, ens hem adreçat al CFA Montseny per conèixer com és aquesta escola, com son les aules de llengües, de formació instrumental, de Ges i d’informàtica, els ensenyaments que ofereixen i el que fan. La visita ha estat guiada per l’alumnat de la mateixa escola, amb qui no només hem compartit una estona molt agradable, sinó també aquelles semblances que hem trobat amb la nostra escola i ensenyaments.

No podíem marxar de Vic sense donar una volta per la ciutat i conèixer la famosa Plaça Major.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>