“EQUILIBRISTES”

El dia 24 d’abril, en el marc dels actes de Sant Jordi, organitzats per L’Escola Carme Karr i la Biblioteca del Centre, s’ha representat l’obra de teatre “Equilibristes”.

L’obra, d’una gran sensibilitat, sap crear un ambient màgic a través de la paraula de l’actor i dels equilibris dels seus titelles, acompanyat per la música en viu d’un grup que no és un simple complement de l’espectacle, sinó que en forma part essencial. És la primera creació conjunta de la companyia de teatre Farrés Brothers i Cia i de la formació musical Els Amants de Lulú, i el resultat és una obra que ha entusiasmat el públic de l’escola.

L’argument de l’espectacle es centra en la història d’un home que explica el gir que pren la seva vida després de patir un petit accident lleu i fortuït, com és relliscar en un pas de vianants mullat per la pluja. El públic contempla el petit món que s’ha creat per tal de no caure de nou dins el pou on va viure tant de temps. De mica en mica, va mostrant el seu passat i com mira d’encarar el futur i s’observa com, al capdavall, tot el que ens envolta penja d’un fil.

1. Pep Farrés

Pels que el dia 24 d’abril vam estar a dalt l’escenari, l’experiència va ser brutal. Mentre l’obra avançava ens n’adonàvem que conceptes com “estar dins d’un pou”, “equilibri”, “passat” o “penjant d’un fil” dits en un C.P., agafaven una altra dimensió. I els comentaris que el públic ens va fer arribar un cop finalitzada l’actuació, van confirmar el que ja suposavem abans d’entrar: que aquella experiència havia valgut la pena!
    Gràcies a tots, sort i fins aviat!