Pla Ambiental de l’escola

Ja fa dies que rumiem com podem fer, dels espais de la nostra escola, entorns acollidors i motivadors.

Després de pensar en tot d’accions, que mica en mica anirem portant a terme, aquest curs hem començat pel passadís principal.

La primera acció va ser pintar-lo, deixar-lo ben net i polit, i seleccionar fotografies que hi quedessin exposades de forma permanent. Les imatges en les va cedir la Maria, monitora de fotografia del centre, i vam realitzar un procés selectiu, integrat per diferents membres de la comunitat educativa (docents, personal de l’administració de justícia i alumnes).

La segona acció, va ser batejar les aules (treball conjunt amb la biblioteca del CP) i crear els cartells. Els cartells els ha realitzat un alumne d’escola, en Raúl, i a nosaltres ens agrada molt com ha quedat.

I a vosaltres? Us agrada com està quedat el passadís?