L’art de parlar

Enguany l’escola participa, per segon any consecutiu, en el projecte d’innovació “L’Art de Parlar”. Aquesta proposta es va treballant a les aules dels diferents nivells i ensenyaments, adaptant-la a les necessitats de cadascun d’ells.

A part del treball a les aules, també s’ha apostat per una activitat transversal on l’alumnat pot expressar-se a partir d’una obra situada al passadís. El primer quadre treballat ha estat “La Llibertat guiant el poble”, de Delacroix.

Al Racó VTS, els alumnes tenen les eines per poder comentar l’obra, una breu explicació del funcionament i objectiu, unes preguntes guia i una llibreta per anar fent les anotacions i aportacions sobre l’obra, d’aquesta manera es construeix un discurs col·laboratiu. Les aportacions es poden fer en qualsevol de les tres llengües que s’estudien a l’escola: català, castellà i anglès.

Seguim molt engrescats amb aquesta proposta per tots els aspectes positius que ens aporta, anirem introduint-la en diferents formats a les activitats d’escola.