L’Art de Parlar al MNAC

Enguany l’escola participa, per segon any consecutiu, en el projecte d’innovació “L’Art de Parlar”. Com ja és habitual, les sessions de formació de l’equip impulsor es realitzen al Museu Nacional d’Art de Catalunya, on  es troben amb docents d’altres centres d’adults.

El passat 14 de març, i relacionat amb unes pràctiques del projecte, vam organitzar una sortida programada al museu. Els alumnes que hi van participar van fer una valoració molt positiva de l’experiència i van poder gaudir, a més de les pràctiques de VTS, de la visita al museu.

Seguim molt engrescats amb aquesta formació per tots els aspectes positius que ens aporta. En un següent article us l’explicarem més detalladament!