La PA de Digitalitza’t torna a engegar motors!

Un nou curs al Carme Karr i el segon que duem a terme diferents propostes d’aprenentatge que complementen la formació de l’alumnat a partir de temàtiques concretes.
Aquest és el segon curs que es proposa “Digitalitza’t” una càpsula formativa de contacte amb les TIC a través sobretot del disseny de material gràfic.
En aquesta proposta rebem encàrrecs de l’escola per a crear imatges, cartells, tríptics informatius de cara a difusió de les diferents activitats que es fan al centre. Des d’inici de curs hem hagut de treballar de valent per portar a la realitat els diferents treballs proposats.
Hem fet el cartell per la cursa en benefici de la marató de TV3, també el cartell per aun cinefòrum en francès i també hem dissenyat el racó del català, amb diverses propostes lúdiques que es presenten mensualment a l’alumnat.
Us deixem l’enllaç a la web de la PA on podreu veure els diferents dissenys.