Dia internacional de les llengües maternes al Carme Karr

El dimarts 20 de febrer a l’escola Carme Karr vam celebrar la nostra primera diada internacional de les llengües maternes! Sabeu que l’amazic no és àrab? O que a vegades els italians no s’entenen entre ells? Saps escriure el teu nom en marroquí? Doncs nosaltres ara si! No només vam aprendre això, sinó que vam vam descobrir com escriure el nostre nom en urdú, a fer notes en xinés mandarí, a dir algunes paraules en caló, a saber què ens diuen amb les mans els italians i moltes coses més. Tot gràcies al nostre alumnat, que es va animar a fer tallers i exposicions de les seves llengües a tota l’escola. Només ens queda dir gràcies al nostre alumnat per compartir amb tothom el seu coneixement i la seva dedicació!