Dia de la Lectura

El dia 21 de març ha estat un dia mol especial per l’escola . Hem aprofitat per vincular tres iniciatives molt significatives d’aquest curs. S’ha plantejat aquest acte com una oportunitat per mostrar que tot el treball que fem té un sentit i està connectat.

Així hem unit un dels actes de l’Any de la Lectura amb una activitat de Diversitat lingüística tot aprofitant la setmana dels actes per la festivitat de Sant Jordi i el dia mundial del llibre.

A la nostra escola i a la nostre societat vivim  en una gran diversitat lingüística. Des del nostre punt de vista això suposa una immensa riquesa. Per evidenciar aquesta riquesa els alumnes de Ges han fet una lectura, en Català, Castellà, Francès i Portuguès, d’un petit fragment del diari d’Anna Frank.

A més de presentar d’altres produccions dels alumnes també s’ha proposat diversos jocs d’enginy relacionats amb la llengua i la lectura.

El mestres vam preparar un lectura dramtitzada del l’obra “En Joan Silencis” d’en Miquel Martí i Pol.

Com a cloenda l’Anna, la Bibliotecària, ens va fer una xerrada molt interessant sobre les biblioteques a les presons. A més de les funcions d’una biblioteca en l’àmbit penitenciari també ens va fer pensar sobre com la lectura ens permet sortir de la nostra realitat, ens fa viure experiències i aventures i sobretot, com la lectura ens ajuda a sentir-nos més lliures.