Un 8 de març envoltats de dones

Ahir des del CFA Carme Karr vam organitzar diferents activitats a l’escola per reivindicar el dia 8 de març; dia de la Dona. Al matí, vam organitzar una taula rodona amb cinc meravelloses participants: l’Anna, la Paula, la Montse (Apelo), la Núria (Apelo) i la Júlia, totes elles van compartir diferents reflexions i experiències entorn la pressió estètica.

A segona hora del matí l’alumnat va poder escollir entre participar en una activitat esportiva de Crossfit liderada per dues mestres, la Núria i la Laura, conjuntament amb  companyes seves de Crossfit: la Judit, la Sandra i la Laura.  O bé, crear unes llibretes molt boniques per regalar alguna dona important de la seva vida. Van poder escollir entre dos tallers de llibretes: la Carla ens va ensenyar a fer llibretes utilitzant la tècnica d’enquadernació japonesa i amb la Laura vam poder fer estampació.

Pel que fa a la tarda, l’alumnat va poder escollir entre dues activitats esportives: Rugby liderat per la Mireia, la Núria i la Bet. I futbol, on va venir algunes membres: l’Anna, l’Olga, la Vanessa, l’Iris i la Martina, de l’equip Corcó i els seus entrenadors. En paral·lel, van venir tres artistes a fer tres tallers: la Laia que ens va ensenyar a crear llibretes i decorar-les amb aquarel·la, la Bet que ens va ensenyar a decorar les llibretes a través de diferents estampacions i finalment la Carolina que ens va fer reflexionar a través d’una dinàmica d’estereotips i prejudicis, finalment amb ella també vam acabar fent una llibreta amb paraules boniques cap a una dona important de la vida de l’alumnat.

Moltes gràcies a totes les persones que heu vingut un dia com avui a col·laborar amb el CFA Carme Karr de forma voluntària. Gràcies també a tot l’alumnat que ha participat una vegada més a les diferents propostes.