1r trimestre a Formació Instrumental

L’equip docent estem molt orgullosos del treball que ha realitzat l’alumnat de Formació Instrumental durant aquest primer trimestre. Ha estat un període ple d’aprenentatge, emocions i descobertes gràcies als dos projectes que hem dut a terme: “Obrim-nos a l’art” i “Inspirem, expirem”.

Obrim-nos a l’art

Aquest projecte ha estat una finestra a les diferents formes d’expressió artística. Els alumnes han explorat disciplines com la pintura, la música i el teatre, aprenent com l’art pot ser una eina poderosa per expressar i entendre les emocions. A més de treballar l’empatia i la creativitat, han reflexionat sobre el paper de l’art a les seves vides i al món que els envolta. Ha estat un espai enriquidor, on cadascú ha pogut connectar amb el seu costat més sensible i artístic.

Inspirem, expirem

Amb aquest segon projecte, vinculat al programa televisiu La Marató de TV3, ens hem endinsat en el funcionament del cos humà, amb un especial èmfasi en l’aparell respiratori. Hem après sobre la importància de tenir cura de la nostra salut i com el sistema respiratori ens permet viure i connectar amb el nostre entorn. Un dels moments més impactants del projecte ha estat la dissecció d’uns pulmons de porc, que ha permès a l’alumnat veure en directe com funcionen els conceptes que han treballat a l’aula.

Aquests projectes no només han aportat coneixements a nivell acadèmic, sinó que també han fomentat el treball en equip, la curiositat i la capacitat d’aprendre de manera pràctica i significativa.

 

Enhorabona a tot l’alumnat pel vostre esforç i implicació! Continuem amb ganes d’aprendre i créixer junts al llarg del curs. 🌟

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>