I jo, què sento davant la Covid 19?

Els alumnes de Formació Instrumental, durant el primer trimestre hem treballat el projecte: “I jo, què sento davant la Covid-19?”

Primer, vam treballar el cos humà; vocabulari, els diferents aparells i les seves funcions, sobretot, l’aparell respiratori.

L’Arcadi i la Nina, educadors del centre penitenciari, van venir a explicar-nos les diferents dimensions de la salut i vam pensar en exemples de la nostra vida.

Llavors, vam començar a investigar sobre la Covid-19 fent vàries activitats. Vam fer recerca per Internet. El Carlos, el director mèdic, ens va fer una xerrada molt interessant sobre l’origen del virus, la seva propagació a tot el món, les mesures de prevenció i la vacuna. També, a matemàtiques, vam fer gràfics sobre les dades del virus en diferents poblacions de Catalunya.

Amb tot el què havíem après, vam fer cartells informatius pels nostres mòduls i animant a la gent a participar en la Cursa de la Marató de TV3 que va organitzar l’escola i que, aquest any, estava dedicada a la Covid-19.

Sobretot recordeu: #mascaretadistanciairentatdemans

Alumnes de Formació Instrumental.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>