Trobada amb exalumnes de GM i GS

Ens visiten antics alumnes!

Aquest any s’ha organitzat una trobada amb alumnes que han passat en els darrers anys per les nostres aules. Ens han visitat per fer-nos partícips de la seva trajectòria després d’aprovar les proves d’accés i cursar amb èxit els seus respectius estudis. Es tracta de la Lizzeth Ortega (GM), el Paco Aguilera, l’Annabel Bueno i l’Esther Díaz (GS).

La xerrada ha resultat molt enriquidora, ja que ha servit els actuals discents per resoldre inquietuds al voltant de tot el procés. Així mateix, per recordar que, tot i els obstacles, amb esforç i tenacitat el seu somni està al seu abast.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *