Sessió amb exalumnes de PPACFGS

Retrobada amb antics alumnes!

Aquesta setmana ens han visitat dos exalumnes de les proves d’accés a Grau Superior que van deixar una gran petjada al nostre centre. Es tracta del Carles Fernàndez i el Paco Aguilera, de la promoció del 19-20. Malgrat examinar-se l’any de l’esclat de la Covid van aconseguir entrar als estudis que volien i ara ja estan a punt de finalitzar-los.

A les seves xerrades, tots dos han destacat la importància del treball diari i constant durant tot el curs, la necessitat de recolzar-se en la resta de companys i mantenir una actitud serena els dies previs a les proves.

Després, s’ha generat un debat en el qual s’han comentat dubtes sobre quin sistema d’avaluació es trobaran l’any que ve, aspectes pràctics sobre horaris i conciliació, el procediment de les pràctiques, etc.

En definitiva, ha estat un recordatori de que amb esforç i constància, aconseguir els objectius és possible: ànims a totes i a tots!

24 de febrer, 2022