Pla de reobertura del CFA de Can Rull

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, el proper dilluns 8 de juny el CFA de Can Rull tornarà a obrir les portes.

Entenem que la reobertura de centres es fa plenament per la vessant social i d’atenció als alumnes amb NEE dels centres educatius i no per la vessant d’ensenyament, la qual es mantindrà amb l’oferta telemàtica fins al 19 de juny, com hem anat fent al llarg d’aquest darrer trimestre.

Aquesta és una primera passa per arribar a una nova normalitat i això suposa encara l’aplicació de  moltes mesures restrictives. I per això us fem coneixedors del pla de reobertura del CFA de Can Rull, en el qual s’adopten les mesures organitzatives i els serveis bàsics o estratègics per donar resposta als processos de tancament del curs 2019-2020 i de preinscripció per al curs 2020-2021 tenint en compte la necessitat de prevenció i control de la infecció per la CoV-19.

REQUISITS PER A L’ASSISTÈNCIA AL CENTRE

Per assistir al centre educatiu, alumnes i personal docent i no docent ha de complir els següents requisits:

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

D’acord a aquests requisits es fixen les mesures següents:

Els alumnes que hagin d’accedir al centre caldrà que signin  una declaració responsable confirmant que es troben en una situació d’acord als punts citats anteriorment.

Els alumnes que assisteixin al centre hauran d’adoptar les mesures higièniques pertinents (ús de mascareta pròpia, mantenir les distàncies de seguretat,  guants, si cal). En cas de que no en duguin i mentre el centre en disposi se li facilitaran.

Activitats d’atenció als alumnes:

1. Les activitats lectives es continuaran fent de forma telemàtica fins al 19 de juny, data en què finalitza el curs.
  2. De forma voluntària, els alumnes de qualsevol nivell o ensenyament que a petició pròpia vulguin tenir una atenció personalitzada d’un docent hauran de demanar cita amb aquest docent per tal que se’ls ofereixi aquest servei. Per via telefònica al nombre fix del centre, per whasapp o sms al mòbil o enviant un email al correu del centre que consten a la pàgina web i que hem anat posat a disposició de l’alumnat durant tot aquest període.
  3. Els alumnes que finalitzen els seus estudis amb una titulació i aquells que s’han de presentar a unes proves d’accés a ensenyaments professionals, ERE o a la universitat tindran una sessió d’atenció tutorial i d’orientació a l’aula B1 del centre en un nombre no superior a 15 d ’acord al següent calendari:

Horari

dc 10 dj 11 dv 12 dl 15 dm 16
10-11 S1 ANG 3
16-17 GM S2 ANG 3 AU1
19-20 S3 cat 3 AU2

Els alumnes de competic 3 no podran ser atesos, ja que només tenien contacte amb un professor que no pot  accedir al centre.

Els grups de nivells instrumentals tampoc són convocats a cap horari ja que molt majoritàriament es tracta de persones majors de 60 anys i/o amb malalties de risc.

Per a les persones que accedeixin a l’interior del centre, establirem vies separades d’entrada i de sortida per evitar fluxos creuats: entrada pel porxo de la dreta i sortida per l’altre porxo.

Si cal utilitzar guants, hi ha al porxo de sortida una paperera amb tancament per dipositar-los.

Després de cada sessió d’atenció, l’equip docent del centre procedirà a netejar els mobles que s’hagin utilitzat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *