Festa final de curs 2022/23

Vam preparar la festa d’aquest curs amb molta il·lusió i moltes ganes.  Hem volgut compartir amb tots vosaltres música, tallers  i deliciosos menjars de tantes cultures que conformen la nostra escola. Hem gaudit de poder recórrer un altre any junts, creixent tots plegats. Per tot això, ens agradaria que haguéssiu passat unes hores de festa divertides amb els vostres companys i personal de l’escola d’aquest curs 2022-2023.  Us desitgem un bon estiu i una bona etapa de vida que comença per molts de vosaltres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *