Vols estudiar al CFA Barberà?

Si no has fet la preinscripció i vols estudiar al CFA Barberà, et pots matricular al setembre en els grups que tinguin places vacants. EN AQUESTS MOMENTS HI HA PLACES A TOTS ELS ENSENYAMENTS.

Hauràs de venir al centre a fer la matrícula dimarts 6, dimecres 7, dijous 8**, dimarts 13*, dimecres 14 o dijous 15.

Horari per fer la matrícula: de 9 a 11 hr i de 16 a 18 hr.

** dijous 8: només tarda de 16 a 18 hr. / * dimarts 13: només matí de 9 a 11 hr.

No cal cita prèvia.

CAL PORTAR

– fotocòpia del DNI
– fotocòpia de la targeta sanitària
– full d’inscripció degudament emplenat (descarrega-te´l aquí)

• Si vols fer estudis de GES:
    • Hauràs de portar el teu historial acadèmic
  • Si ets menor d’edat, hauràs de:
    • Venir acompanyat de la mare/pare/tutor legal
    • Portar una fotocòpia del DNI de la mare/pare/tutor legal
    • Facilitar un compte de correu electrònic actiu de la mare/pare/tutor legal

Important: Les places vacants s’adjudicaran per ordre d’arribada al centre, fins a omplir grups.

Recordem a l’alumnat del curs 2021-2022 que, si va omplir al juny el full de continuïtat, no ha de venir al centre. La matrícula quedarà formalitzada un cop fet el pagament abans del 9 de setembre. Si no fa el pagament, entendrem que no vol cursar els estudis el curs 22-23 i deixarà la plaça vacant.
Els alumnes preinscrits i admesos (consulteu les llistes) tampoc han de venir al centre presencialment. L’únic tràmit que han de fer és el pagament abans del 9 de setembre.

Les Reunions d’Inici de Curs seran el 19 i 20 de setembre. Tot l’alumnat (tant el de continuïtat com el nou) rebrà per correu electrònic la convocatòria, amb la data i l’hora exacta, de la Reunió d’Inici de Curs.

1. Sandra Medina

Bon dia,

Em vull inscriure al curs de Competic 2. Hi ha modalitat no presencial?

1. admin Autor de l'article

Bon dia, Sandra.
      Aquest curs 22-23 no hi ha la modalitat no presencial.
      Moltes gràcies