FESTA FI DE CURS

Per acomiadar el curs escolar no hi ha millor manera de fer-ho que celebrant una festa sentint-nos com a actors i actrius de Hollywood.

Durant la festa “La Gran Gala dels Òscars”, cada grup de l’escola ha estat protagonista presentant una pel·lícula a la gala. Els representats han rebut com a premi una estatueta d’un Òscar. També l’alumnat ha participat compartint els queviures que cadascú ha portat. Mentre es feia la preparació de la festa, han pogut immortalitzar el moment fent-se fotos al fotoreclam (photocall). Al llarg de la festa també ha hagut música ambientada en pel·lícules i hem fet diversos concursos relacionats amb el món del cinema. La festa va finalitzar amb música per ballar.

L’alumnat va agrair l’esforç de l’escola per organitzar la festa després d’haver passat tot aquest temps de pandèmia.