FELICITACIONS A L’ALUMNAT

L’escola d’Adults l’Alzina de Cerdanyola permet que les persones, independentment del seu recorregut acadèmic, s’incorporin a la formació al llarg de la vida i les habilita, en alguns casos, a continuar els estudis d’ensenyaments reglats i obtenir una titulació oficial.

Ara, un cop acabat el curs 2022-2023, el personal docent del CFA l’Alzina de Cerdanyola volem felicitar tot l’alumnat de l’escola per l’esforç realitzat durant tot aquest temps, entre aquest, l’alumnat de Preparació a les Proves d’Accés a CFGS, que ha superat amb èxit aquest ensenyament per tal de realitzar un cicle de formació professional superior; l’alumnat de GES que ha obtingut el Graduat d’Educació Secundària Obligatòria, titulació bàsica per a la recerca de feina i que els permetrà accedir al batxillerat o a un cicle de formació professional de grau mig. A tots, agrair-los tota la feina que han realitzat durant aquest curs.

També congratular l’alumnat d’Anglès 3 i de Competic 3, que han superat amb èxit els respectius ensenyaments, l’Anglès 3, equivalent al nivell A2.2 del Marc Europeu Comú de Referència (MERC) de les llengües i el Competic 3, que equival al nivell avançat de l’ACTIC. A tots l’enhorabona!

Us convidem a continuar formant-vos i a estudiar a la nostra escola. Trobareu tota la informació en relació a la preinscripció per al curs 2023-2024 en aquest mateix web.

EQUIP DEL CFA L’ALZINA DE CERDANYOLA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *