CELEBRACIÓ SANT JORDI

Aquesta setmana, l’alumnat de l’escola ja ha començat a celebrar Sant Jordi: s’ha decorat l’escola amb poemes de diverses poetesses i poetes i dites de diversos indrets del món. Al pati s’ha muntat la paradeta de llibres d’intercanvi, així com un magnífic banc-drac i tota la comunitat educativa  ha pogut immortalitzar-se de princesa i cavaller mitjançant el fotocall creat per a l’ocasió. Així mateix, la rosa ha estat protagonista i totes les persones de l’escola n’han rebut una en senyal d’amistat. L’Associació d’antics alumnes, com cada any, ens ha fet arribar unes roses precioses fetes en paper  i ha dut a terme tallers de manualitats amb el fil conductor de la rosa i el llibre.

Donem les gràcies a tots els qui han col·laborat en l’organització d’aquestes jornades: pas, professorat, alumnat, voluntaris i associació d’alumnes,  per tal que aquesta festa tan bonica i entranyable sigui un èxit un any més! Feliç Diada de Sant Jordi a tothom!!!