BENVINGUDA TARDOR

Benvinguda a la tardor i pica-pica d’inici de curs.

Un any més el CFA L’Alzina celebra l’arribada de la tardor i l’arrencada del nou curs amb un esmorzar i un berenar de germanor per compartir activitats pedagògiques relacionades amb els fruits i les tradicions de la tardor i també per fer cohesió social, fer petar la xerrada i fer un brindis per tots els aprenentatges que tenim per endavant.

Un cop més agrair la participació de tothom i la col·laboració de l’Associació d’Antics Alumnes, el professorat, el PAS i l’alumnat que han fet que aquesta jornada hagi estat un èxit.

El CFA L’Alzina us desitja una molt Bona Castanyada 2023! Com diu la cançó… “que tinguem un curs ple d’aventures, ple de coneixences”.