NÚMERO DE DESEMPAT: 1013

Benvolgudes famílies, el número de desempat per les inscripcions del curs 22-23 és el 1.013

A partir d’aquest número s’ordenaran les sol·licituds empatades a punts per al segon cicle d’infantil, de primària i d’ESO.

Del 27 de maig a l’1 de juny: preinscripció per a alumnes sense plaça

Si un infant no té plaça en cap dels centres que havia triat o els sol·licitants han demanat d’entrada que se’ls assigni la plaça d’ofici,

durant aquesta setmana poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles.

10 de juny: llistes definitives: Els centres educatius publiquem les llistes definitives d’alumnat admès, així com la llista d’espera.

Un dia abans, el 9 de juny, es publica l’oferta final de places escolars per centre i curs.

Del 21 al 29 de juny: matriculació

Un cop assignada i confirmada la plaça, es pot matricular l’infant a l’escola, que llavors sí que es farà presencialment al mateix centre.

Cal saber que si la matrícula no es fa en aquest període, es considera que es renuncia a la plaça, excepte que sigui per causes justificades.

Llista ordenada després del desempat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *