TALLER DE LLENGUA

Ahir els alumnes de l’escola van realitzar un taller de llengua conduit per la fundació Josep Pla.

L’objectiu de l’activitat era  apropar a l’alumnat en el món de la lectura i l’escriptura i entendre’n la dimensió expressiva i creativa.
A través dels contes van generar la curiositat per la lectura, com un acte de diversió i aprenentatge que ens acompanya sempre.
Els tallers que es van dur a terme són:
– Ens divertim llegint (Educació infantil) on a partir d’un conte i la descoberta d’un personatge van realitzar un treball plàstic.

– Ens divertim llegint (cicle inicial i tercer de primària), que a través d’una lectura i teatralització d’un conte, van confeccionar un decorat per tal de poder representar el conte.

– El país del vent (quart de primària i cicle superior). Van Treballar a partir d’un fragment de l’obra de Josep Pla on descriu els vents de l’Empordà. Els conceptes treballats van ser els noms dels vents, la predicció meteorològica i les dites populars. Tot plegat per incorporar la literatura com una eina més per entendre i explicar més detalladament el món que ens envolta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *