1a SETMANA SUPERADA

Dilluns passat vam iniciar un nou curs escolar després de sis mesos, prenent totes les mesures de seguretat.

. Quina il·lusió! Molts de nosaltres estàvem verdaderament impacients. Vàrem retornar amb la lliçó ben apresa. La “nova normalitat” ha arribat per quedar-se: prendre la temperatura, portar la mascareta posada, rentar-nos les mans, desinfectar els espais i els objectes que utilitzem, no barrejar els grups estables, seguir els itineraris establerts….i un munt de normes més que, a poc a poc, anem assimilant i millorant.

La qüestió és que hem pogut tornar a l’escola, a les aules, amb els nostres mestres i companys i a refer la rutina tants mesos trencada. Esperem poder acabar el curs de la millor manera. Cal agrair la conscienciació dels alumnes

dav

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *